Just nu...

...har vi 8 bord varav danskarna som åker hem imorgon. Då kanske man får komma hem i någorlunda normal tid om nätterna igen ;) Men det är inte därför jag uppdaterar! Jag måste berätta det mest sjuka som hände ikväll! En "favorit i repris" som hände första året, då vi var på Norden. Jag vart just erbjuden att följa med ett tyskt par till deras hotell.. Sjukt. Tyskar är ett folk för sig, alltså. Nu vill jag bara hem.. vet inte om jag ska skratta eller gråta över händelsen. Jag tror jag skrattar. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Diana

Fin blogg!

2012-07-21 @ 02:43:20
URL: http://yourdiana.blogg.se
Postat av: Mama

Usch och tvi säger jag bara. Ja tyskar är ett folkslag för sig. Dryga och stöddiga och bara tränger sig fram före alla andra. Nej usch. Puss, älskar dig.

2012-07-21 @ 09:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0