Lägenheten:

ÄNTLIGEN, eller hur?
Tänkte jag skulle slänga ut bilder på lägenheten nu innan vi går på rast! Hope u think it is a mysigt som jag och Kadir thinks! (hejja svengelska).
Hallen: (till vänster är badrummet, rätt fram är vardagsrummet)
 
Hallen innifrån vardagsrummet:
 
Till väntar är Musa´s säng, är egentligen en soffa. So dont mind it...
 
Nu kanske ni förstår varför jag ville ha "en kvinnas touch" och byta ut färgerna på möblerna innan jag visade er några bilder. Men Kadir tycker att det är onödigt att köpa grejer till lägenheten eftersom den inte är våran.
He´s got a point...
 
 
The kitchen...
 
Badrummet:
Sängen var inte bäddad så jag hade ingen lust att fixa iordning där och visa er hur det ser ut. Det får ni se en annan dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jösses vilken mysig lägenhet, ser hur underbart ut som helst, skulle nog kunna tänka mig en sådan om jag skulle köpa något i Alanya. Puss Älskar dig

2012-07-06 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0