Mysig kväll trots bråk

Godmorgon!

 

Igår vart det ingen mer uppdatering för jag och Kadir hade vårat första bråk (första sen jag kom hit). Jag vill inte berätta vad det handlade om, men jag var så irriterad och arg att jag VÄGRADE vara på Hasir.

 

Så jag stannade hemma, och som en räddare i nöden kom ANNELIE på scooter och vi åkte ner till hamnen, satt bland båtarna och käkade en kebab. Och djurvänner som vi är så matade vi hundarna med ;) Efter det åkte vi till hennes pojkvän "U" som jobbar som bartender på Park Alanya.

 

Där vart vi sittandes vid poolbaren hela kvällen. Och ni behöver inte vara oroliga, jag och Kadir har löst bråket nu :)

Lite dålig bild kanske, men det gav en mysig känsla när vi satt där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0