No more Skruf

Haha.. vet ni vad som hände igår?
Jag satt med 2 norska tjejer som snusade Skruf, så Kadir gav dem en varsin utav hans turkiska snus.
Det var ju bara det att de ville att jag skulle prova snus med.
 
Och idiot gör som de dumma säger! Klart som fan att jag tog en, och vi räknade minuterna.
 
Nästan 2 minuter klarade jag sen låg jag i buskarna bakom Hasir och spydde som en tonårings första fylla!
Och det var ändå Skruf white portion, den lättaste varianten typ, sa tjejerna iallafall.
 
 
Men vissa straffar Gud direkt.. tjejerna som alltid har snusat lätt snus fick sig en rejäl nikotinkick av Kadirs snus och spydde dom med! Haha.
 
Men iallafall, vi "nyktrade" till efter ca 1 timme, när vi hade hinkat vatten i litervis. Och tjejerna tackade för den BÄSTA RESTAURANGEN de någonsin har varit på, så de kommer absolut tillbaka :)
 
Den tackar man för!
 
Sen hade Kadir och jag lovat Jeanette och co att vi skulle träffa dem i hamnen när vi slutade jobbet.
Vi satt på Los Angeles till stängning, gick och käkade och fick en chock när vi kom hem; klockan var 5.
 
Vart tar tiden vägen här nere?!

Kommentarer
Postat av: Mama

Ja då vet du hur det är med snus, samma misstag har jag gjort med morfars snus vilket också resulterade i en spyhink, haha. Herrejesus klockan 5 och sen upp och jobba som ni gör, hur orkar ni. Puss Älskar dig.

2012-07-31 @ 14:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0