Nytt halsband bl.a...

Godnatt! Nu är det nog inte länge kvar innan Hasir stängs för inatt, hoppas jag! Hela kvällen har jag suttit med 2 danskar... TJEJER!! Alla på Hasir frågar sig själva: "whats up with u and the danish people? Both boys and girls likes u!" Faktiskt. Jag älskar danskar, de är så mycket trevligare än många andra nationaliteter här. Med det menar jag inget illa mot någon, bara det att danskar har det där "lilla extra glada" som jag gillar. Nu innan jag säger hejdå för idag så tänkte jag visa mitt nya halsband jag köpte idag:


Kommentarer
Postat av: Emily

Du gillat inte alla danskar ;-)

2012-07-11 @ 08:36:13
Postat av: Mama

Jättefint halsband tycker jag. Puss älskar dig.

2012-07-11 @ 12:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0