Shopping!

Idag är det ju min tur att bestämma!
Så det vart shopping :P Inget får väl en kvinna att må så bra som när hon handlar nya saker?! (kanske choklad får en att må ännu bättre, men shopping ligger tätt därefter)
 
Jag köpte ett par vita Converse och en brun Mulberryväska som jag har gått och dregglat efter i snart en månad. Och nu hade jag ju en anledning till att köpa en ny väska; min gamla är full med kattmat och stinker därefter. (Kan hända att jag smugglar lite mat till mina kattungar som bor utanför våran lägenhet, har 8 st).
 
Storlek 37, om någon skulle undra ;)
 
 
Allting 100% äkta, såklart. (läs: lika fake som Kissies tuttar).

Kommentarer
Postat av: Mama

Jättefint, blir till att gallra i garderoben när du kommer hem igen eller...Puss & Kram

2012-07-12 @ 14:28:12
Postat av: esther

snyggt!:)

2012-07-12 @ 18:57:56
URL: http://zuccini.blogg.se
Postat av: Sara

Hej!
Måste bara fråga vad du betalar för conversen?
Och skulle vara jätte roligt om du kunde skriva om vad saker (mat, drinkar, väskor, skor ja de du vet) ungefär kostar i Alanya då jag ska dit nu i september.
Btw, din blogg är jätte bra :)

2012-08-26 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0