Tillbaka!

Som jag skrev förut, så har vi mestadels bara gått hem och vilat när vi haft rast. Med det innebär det BOKSTAVLIGEN bara rätt i säng, sen duscha och gå tillbaka.

 

Idag gick jag ut på balkongen och insåg att ingen har städat på säkert 2 veckor. Det var fallna och ruttna vindruvor, blad och kvistar från trädet, och annat skräp. Så idag tog jag en storstädning på balkongen och det tog EN TIMME! Inse hur smutsigt det var. Det gick åt några liter vatten ;) Men nu kan man iaf visa sig ute på balkongen utan att få smutsiga fötter!

 

Tyvärr (? För eran skull) tog jag ingen bild för jag kan tänka mig kommentarerna på det! Haha...

 

Men! Jag kan visa er ett tecken på att snart är det dags att ge sig ut på fladderjakt igen! Frukterna i palmerna börjar bli stora nu:


Kommentarer
Postat av: Mama

Så skönt att ha städningen klar, hoppas att killarna hjälpte till också. Älskar dig, Puss. Vad är det för frukt ??

2012-07-30 @ 06:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0