"Vart ligger Hasir?"

Alltså, jag tror jag svarade på detta nästan 10 ggr förra sommaren, och det börjar bli lite uttjatat. Har god lust att skrika rätt ut i bloggen "FRÅGA EN TAXI" men tänker inte göra det.. (oops, I think I just did).
 
 
Men eftersom jag har fått en del nya läsare så är det lika bra att skriva en gång till, men detta är sista gången jag skriver det, och om någon mer frågar och inte hittar Hasir, så synd.
 
 
Hasir ligger vid Kleopatra-stranden, nummer 3 1/2.. (mellan strand 3 och 4) framför en tennisplan och en lekplats.
 
Bättre blir det inte :)

Kommentarer
Postat av: Ulrika

sv, Du kan skriva det i din beskrivning kanske?

2012-07-24 @ 18:34:43
URL: http://minitjejens.blogg.se/
Postat av: Jessica

Kan du inte ha en länk på vänstersida här på din blogg, där kan du länka din beskrivning så folket hittar till Hasir ;-)

2012-07-24 @ 20:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0