Vilken sjuk kväll !

Alltså, igår var helt sjuk!

Så mycket folk på Hasir, och så sent! Jag hade ju lovat Jeanette (norsk vän) att jag och Kadir skulle följa med till Queens Garden.

Men det var så otroligt mycket folk att vi inte kunde lämna Hasir förren strax efter 1, och det var knappt att vi kunde gå ifrån då! (knappt att man ville, det var sånt FLOW) Men ibland har cheferna en bra dag och låter en gå ;)

 

Väl på Queens.

Det var inte så mycket folk där som man hade hoppats på. Kanske för att det var lite sent? Jag letade efter Eli också som skulle vara där men hittade henne inte. Jag fick i mig hela 2 RAPE ME! Inte illa för att vara mig... Ni kan ju tänka er min fina form efter det ;) (i ärlighetens namn drack jag inte upp hela den sista). Det slutade med att jag, Kadir, Jeanette + pojkvän och en väninna fyllekäkade på Donken... Kl.4 på morgonen :)

 

Fint. Bilder kommer sen!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0