finväckt

 
Mjaaaa... nu medan jag förmodligen ligger och får en 2timmars massage och skumbad (jealous?) så tänkte jag bara berätta vilken söt pojkvän jag har. Imorse väckte han mig (tror han, jag var redan vaken, men ändå) med melonfrukost på sängen. Så gulligt :) Igår var det ju Tisdag och självklart var vi ju på bazaaren, som ni vet. Vi handlade på oss en 7 kg vattenmelon för 5 lira, 2 kg honungsmelon för 1 lira och 1 kg körsbär för en halv lira.
 
 
Inte fel det!
Så honungsmelon i sängen.. idag skickar vi sängkläderna på tvätt.
Japp.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mama

" timmar fy va tråkigt hihi. Va gulligt av Kadir att ge dig frukost på sängen. Han kan om han vill. PUSS

2012-06-20 @ 15:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0