Hårborttagning

Dålig uppdatering idag, men det är för jag tycker att det är så tråkigt att blogga om jag inte kan lägga ut bilder, och det är som sagt inte ofta jag kan sitta vid datorn. Jag vill att blogg-appen ska funka igen! Någon som vet om den kommer funka eller inte?

However, vi har just varit på rast. Vi drog till Kadirs barberare för han skulle raka sig, och jag passade då på att prova hårborttagning i ansiktet - den onda vägen.
Ni vet den här metoden med sytråd som de sätter fast på fingrarna och rullar över hårstråna som ska avlägsnas?
Sån smärta det är!! Det gör något så förbannat ont, men nödvändigt ibland och man får ett ansikte lika lent son en babyrumpa :)
Även om det inte syns på avstånd så har ALLA (sorry tjejer) hår i ansiktet, det ser ni om ni tittar noga ;)

Nu börjar ännu ett kvällspass.

Puss så länge

Kommentarer
Postat av: Mama

Hårborttagning, det ska jag också göra när jag kommer, har ju gjort det engång förut och visst fan gör det ont, men det är värt det. Älskar dig, puss. Skulle behöva lite hamam nu, helt slut i kroppen efter rensning i källaren.

2012-06-17 @ 18:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0