INGET VATTEN

Tillbaka efter rasten igen!
 
Vi hade lite smått panik idag kan jag säga. Imorse när jag skulle duscha fick jag den värsta mardrömmen till liv: INGET VATTEN!
I DENNA VÄRME!

"KADIR!! Har du inte pröjsat vattenräkningen?!"

Tack och lov hade han det, så jag vet inte vad som var fel. Men hursom, så skyndade vi oss hem på rasten, fort som fan, för om vi inte hade fått något vatten så skulle vi åka hem till Jack och duscha.. (våran gamla bartender). Men som tur var så hade vi vatten. Så rasten ägnade vi åt att... inte göra ett dugg.
Kul läsning?
 
Nu börjar iaf kvällspasset! Höres...

Kommentarer
Postat av: Mama

Gumman det är jätte roligt att också höra om det vardagliga livet i Alanya, inte bara fest och roligheter jämt. Det finns ju ett annat liv också som sagt och det vill vi höra om. Puss, älskar dig <3

2012-06-28 @ 19:26:19
Postat av: Thess

Hej Hopp!
Håller med, det vardagliga livet är oxå kul att höra om :-)). Tänkte även på att när ni typ går hemifrån eller ute och strosar om du kan filma omgivningarna/gatorna m.m. Tror att folk skulle tycka det var kul.
Önskar Er en fantastisk trevlig & rolig helg/ Kram

2012-06-29 @ 11:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0