Jag gråter alltid för bröllop

Det har vart en magisk dag och kväll! Bröllopsfirandet har bjudit på mycket fina saker. Det vart de typiska turkiska låtarna samt tillhörande danserna (semame och Halay) och alla dansade. T.o.m jag ;)
 
Sen vart det ju det traditionella att brudparet har första dansen. Efter det fick jag och Kadir en dans, en helperboy bjöd upp brudens syster... Och mina tårar sprutade när Elisabeths föräldrar gick upp för en dans. Så fint det var... Jag kan inte hålla tårarna tillbaka för något så fint!
 
Kvällen har varit magisk.
 
Bilder kommer imorgon.
 
Nu är klockan 01.45 och snart ska vi gå hem.
 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mama

OOhhhh det låter helt underbart fint. Önskar att jag hade fått vara med och se det. Hoppas du har tagit många fina bilder. Älskar Dig.

2012-06-27 @ 07:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0