Nu blir det ändringar igen...

Förra året klagade jag på hur färgerna på möblerna här på Hasir ser ut.
Helt ärligt, tycker ni att det här ser bra ut? NEJ!
 
Cheferna lyssnar ganska mycket på mina åsikter, (minns förra året att jag sa att vi behövde bordslyktor? Det tog någon vecka sen hade de köpt det!) så nu har det införskaffat nya färger till möblerna. Ni får se en liten glimt på nya färgerna:
 
Nu menade ju jag inte att vi skulle ha så ljusa färger, men de lyssnade på min åsikt om att byta iallafall! Sen bestämmer ju självklart de färgerna dårå...

Kommentarer
Postat av: Mama

Nej ljusa färger kanske inte är så praktiskt på såna ställen, det blir nog till att tvätta ofta iaf, men ok det jobbet kan jag åta mig om det är bra betalt hihi :) Puss älskar dig och saknar dig jättemycket. Kul att dom lyssnar på dig men dom ser ju att det ger resultat...

2012-06-28 @ 17:20:36
Postat av: Malin

Inte det smartas draget med ljusa färger, skiten syns ju på en gång. Dom får tvätta ofta för vem vill sitta på en skitig stol. Not me!! Hoppas att du har det bra. Vi syns senare i sommar. Lilla Amelie (waka waka) tänkte fira sin 3-års dag i Turkiet/alanya.

2012-06-28 @ 20:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0