Skitväder

Godmorgon!
Det är fortfarande molnigt idag, och det duggade lite när vi gick hemifrån till Hasir. Igår var det faktiskt skapligt bra med folk på Hasir, trots att det regnade och åskade hela kvällen! Jag tyckte det var riktigt mysigt :)
 
Jag har tänkt på en sak här... (behöver en data-kunnig läsare här). Hur blåtandar jag över från iphone till min hp? Går det att göra så? Jag har en massa bilder som jag vill skicka in nämligen. ("för över med sladden" kanske ni tänker nu. Ja, men nu är den i lägenheten och jag vill lägga ut bilder NU).
 
Så tills jag hittar en sladd så får det bli inlägg utan bilder. Fan så tråkigt...
Jag för lära mig helt enkelt att ta med mig min ifrån lägenheten...

Kommentarer
Postat av: amanda

hur känner du dej när det kommer gäster till Hasir och känner igen dej från bloggen? jag kom till hasir enbart för att se dej, men vågade inte säga något, kändes som du var lite av en "kändis" om du förstår hur jag menar.. du har ju rätt många läsare?

2012-06-21 @ 13:47:47
Postat av: Magnus

Hej du, Sorry Marre men iphone har den fantastiska egenheten att det bara går att blåtanda mellan just iphones!skaffa ett webbaserat bildgalleri, ladda upp från iphone och ladda ner från datorn. (eller som sagt använd sladdeländet)

Kram till dig och Kadir och hela bunten på Hasir // Magnus

2012-06-21 @ 18:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0