Svar:

 
Nämen... jag förstår inte varför folk är rädda för MIG? Jag är ju ingen, typ. Bara Marre på Hasir :P
Jag träffade en läsare i hamnen en kväll som vart så nervös att hon inte visste vad hon skulle säga, och det gjorde mig lika nervös själv! Haha...
Men ska jag vara helt ärlig så blir jag skitnervös varje gång någon säger att de läser bloggen, men såklart inget jag visar.
 
Visst tar man på sig en helt annan roll så fort man kommer utanför sin lägenhet och närmar sig Hasir. Jag är inte mig själv, och jag är alltid jättenervös när jag pratar med någon.
 
Som t.ex när tjejen från resebolaget Detur kom så var jag så nervös att jag skakade inombords. Men att alltid ha ett leende på läpparna och vara trevlig så både får man och ger bättre självförtroende!
(Bild tagen förra året).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0