Veckans Drink:

Veckans Drink denna vecka är en väldigt stark drink.. Man dricker inte många såna på en kväll! Jag har klarat max 2 stycken under en kväll. Visserligen tål jag inte mycket alkohol, men den här ÄR stark! Jag vet en som klarade 4 såna här en kväll och hon var SKITFULL!
 
 
RAPE ME:
 
önskad mängd Bacardi
önskad mängd Tequila
önskad mängd Vodka
önskad mängd Gin
Blue Curacao
Citronjuice
En skvätt citronlemonad
 
Se till att ni fyller upp allt i ett STORT glas!
Typ det största ni har!

Kommentarer
Postat av: Mama

Den ser god ut, men jag ska inte prova den. Klart man kan ju välja själv hur mycket man vill ha av varje sort men, nej jag avstår nog och tar min vanliga istället. Puss, Älskar dig

2012-06-29 @ 16:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0