Brrrrr...

Första morgonen hemma.
Jag är förkyld.
Jag fryser.

Men jag är hemma.
There´s no place like home, heter det väl? Rätt så skönt om jag ska vara ärlig... men vädret kunde väl vara mer välkommande?

Senare idag ska jag till Lindesberg och leverera lite presenter, (sjöhäxan läser bloggen så jag kan tyvärr inte avslöja vad det är) och senare skulle vi tydligen ut på Phoenix. Kan bli mysigt :)

Imorgon ska jag försöka pallra mig till pappa också, se hur han mår! :)

Jag kollade just igenom mina bilder från Lanzarote och såg 2 fräscha biklder jag tog med webcamen:





Solbränd och fräsch :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Bloglovin byte? :)

2012-03-18 @ 11:01:10
URL: http://fridaannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0