Första frukosten

Godmorgon från ett underbart, varmt och soligt Lanzarote!
Som jag sa förut en gång, när man kommer till Alanya så känns det direkt. Dofter är något som verkligen påminner en om att man inte är hemma i Sverige. Alanya har sin specialla doft, samma här. Igår när jag kom till flygplatsen Arricefe kände jag doften av Spanien direkt.

Jag älskar verkligen när man lägger märke till såna små detaljer som dofter, olika levnadsstilar, maten, husbyggen och så.

Nu har vi just avnjutit min första frukost! Det är inget speciellt, men vi köper bara så vi har i lägenheten under den här veckan.


Men endast 2 huslängder ifrån havet :)

sist jag var här hade vi delfinfamiljer som underhållning under frukosten.
Inga fel där inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0