Hemma!

Sådär ja.
Intervjun idag gick bra.
Dock ska jag få komma dit igen med lite mer papper, det räckte tydligen inte med bara CV, klart att de skulle ha alla papper från när jag slutade skolan och blev utbildad USKA. Typiskt.. de papprena ligger ju nerpackat någonstans.


Och imorgon ska jag som sagt till vårdcentralen.
Usch, en massa prover hit och dit igen. Gillar´t inte.

Jag har en ny favoritskådis faktiskt, och han gör bara roller för barn/familjefilmer. Nu senaste spelade han Gargamel i Smurfarna, innan dess spelade han den Egyptiska kungen Pharaoh Kahmunrah i Natt på Museet 2. Men mest känd är han för rösten till bartendern Moe Szyslak i The Simpsons. Han gör även rösterna till indiern Apu, polischefen Wiggum, killen som jobbar i serietidningsaffären och Carl Carlsson, alla dessa i The Simpsons.

Han har även haft några återkommande roller i TVserien Friends.

Damer och herrar:
HANK AZARIA!





 



Jag tycker han är grymt söt <3


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: josephine

fin blogg :)

2012-03-06 @ 09:16:04
URL: http://josephinesare.blogg.se/
Postat av: moa

ÅÅÅÅH, är det "moe" som är "gargamell"? va roligt! vad har han mer gjort för filmer, så man ser honom? inte när han bara förställer rösten till tecknat :)

2012-03-30 @ 10:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0