Igår!

Godmorgon!
Klockan här är nu 08:25. Anledningen till att vi går upp så tidigt idag är för att om ca 1 timme ska vi åka med bussen till andra sidan Ön, till Playa Blanca. det tar ca 1 timme dit... :)

Igår var jag så sjukt bakis alltså! Jag kunde verkligen inte ta mig upp och uppdatera.. jag tror jag låg tills klockan var typ 2. Sen satte hungern in och då gick vi ner till Gamla Stan och käkade på en restaurang med utsikt över havet.

De bilderna har jag inte hunnit lägga in än, så de kommer nog senare ;) Men här kommer bilderna som avslöjar varför jag var så himla bakis:

Min nya kofta!














Och av någon anledning så var alla drinkar gratis för mig.
Och jag träffade en kanontrevlig svensk kille (från Dalarna) som jobbar här med, han kan nog hjälpa mig att få jobb här på Lanzarote om jag vill det! Vi pratade om det iallafall...

Men det vet vi ju alla att det händer inte ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Gud så bruna ni har blivit, jag blir avundsjuk, vill också. Men men mitt kommer i augusti. Alanya here we come..

2012-03-14 @ 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0