Igår:

Vill ni veta vad vi gjorde igår?
Shoppade.

Vad konstigt va?
Jag köpte bara en sak, en långklänning i blå nyanser som passar mina små blå ;) Men har inte hunnit fota den än, det kommer :)

Vi tog en taxi bort till vad-det-nu-hette och gick hela La Avenida, tittade i olika affärer, satt på uteställen, tog en drink här och där, tog en glass hit och dit.. Men jag kan säga att jag var sjukt trött, jag hade ju bara sovit 3 timmar det dygnet!



Hit ska jag!! Det är bara ett måste ;)


Haha, lite fail med skuggan i halva ansiktet!
Underbart god glass med Baylies :)




Tog itne så mycket mer bilder nere på stan faktiskt.
Jag ska visa er våran lägenhet/hus sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

De härliga me Lanzarote är att man ser havet var man är. Har du tänkt på de? Ön är ju så liten o mysig:)

2012-03-10 @ 20:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0