Nothing to say...

refont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter textrefont.com - Glitter text


Jag antar att de flesta har sett första avsnittet.
Min egna åsikt är:

Är tjejerna VERKLIGEN så puckade?
De vet att de ska ut i djungeln och tar med sig klackar?
Plattänger? Hårfönar?
Undrar de inte vart de ska få elektricitet ifrån?

MEN, de måste väl överdriva lite? Jag menar, stureplans-brudar är ju inte kända för att häva ur sig de mest brightaste kommentarerna eller så. Jag tror det ligger i deras image att verka lite nollställda, lite som "pappa betalar så jag behöver ingen utbildning till något, och därför vet jag inget om livet utanför krogarna".

Kan jag ha rätt i det?


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är helt övertygad om att det är en show för galleriet, att de spelar dummare än vad de är för att göra bra tv o skapa rubriker i tex Aftonbladet som nuförtiden är mer skvaller än hänt extra :)

Men det är bara min teori :)

2012-03-19 @ 16:47:21
Postat av: Michaela

Dom måste ju överdriva, allt för att bli lite extra mycket B-kändis. Tyckte det där programmet bara var patetiskt, allt var så extremt överdrivet.

2012-03-20 @ 10:36:02
URL: http://pinklyrics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0