Vad är normal shopping?

God kväll :)
Har äntligen satt mig till rätta här i sköna soffan... fast vem vill sitta inne när det är så fint väder ute? Visserligen är det sjukt kallt ute så jag kan unna mig detta :P

Idag åkte jag, Helena, Tom, Love och Liam till Örebro för... ja, vadå? Jag trodde vi skulle in för shopping men vissa anser tydligen att shopping är att bara gå in i butiker som de gillar, köper det dom ska ha och snabbt som fan ut igen.
Inte har man tid att gå runt, eller låta andra se sig omkring innan de frågar om man är klar att gå ut.
När jag shoppar ser det typ ut såhär:




Sen finns ju denna shoppinghysteri som härjar hela tiden.
"Måste ha det senaste, hon har det så då måste jag ha det också, jag MÅSTE ha det där..."

Sånt klarar jag inte heller av.
Men riktigt så illa tror jag inte att jag är?



Men jag kom hem med ett par örhängen iallafall!
Visar det imorgon.


Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0