17 dagar kvar...

...till Alanya!
Åååh, nedräkningen går så fort! Nyss var det 29 dagar kvar men nu drygt 2 veckor. CAN'T WAIT!

Min Valborg dårå... Vilken ångest jag har! Jag och Emelie som ligger i (låg) i hårdträning och vad hände?

Jag, Tom och Love delade på 5 liter vin!! Ååååh, sån sjuk ångest. Igår var jag bakis som fan så det vart pizza, choklad och en glass.

BEACH 2012 var det ja... Och endast 17 dagar kvar.

Go ME.
Annars var Valborg Skitkul. Vi satt på min uteplats och drack, sen gick vi till restaurangen (pizzerian) och frossade räkor. INGEN HÖJDARE, skiträkor måste jag säga.

Sen gick vi till brasan och Tom tog ton och sjöng med i kören.


Kommentarer
Postat av: Wilma

Du behöver ej vara så orolig över detta. Du är smal och jättesnygg, dessutom är det ej lika många kalorier i vin som i annan alkohol. Och som du verkar träna så är det nog ingen fara ;)

2012-05-03 @ 10:32:16
Postat av: Hanna

Jag håller med Wilma! Du behöver absolut inte oroa dig över din kropp. Du ser jättebra ut! :)

2012-05-03 @ 22:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0