Imorgon drar jag...

Oj... att det har gått så fort! Imorgon åker jag!

Och med bara en dag kvar så börjar jag känna... vill jag verkligen åka?
Jag har så delade känslor just nu så jag grät mig själv till sömns inatt.

Mina känslor för Kadir är inget jag tvekar om, inte heller hans för mina.
Men jag älskar Sverige.

Många tänker "Guuuud så underbart att bo utomlands så länge" yada yada.

Jag har missat den svenska sommaren i 3 år nu, och oavsett vad andra tycker så ÄR Sverige vackert på sommaren. Jag vill inte missa en svensk sommar igen, spelar ingen roll om det skulle regna hela tiden. Det jag vill se är alla dessa gröna träd, alla blommor, all underbar doft som kommer när blommor, träd och andra saker blommar och slår ut. Naturen är något som jag brinner för, det är inte alla som har en så vacker natur som vi.


(hur underbart ser inte detta ut? Taget någonstans i Sverige)


Och så har vi min familj.
Under de sista 2 åren har så otroligt mycket hänt i mitt liv, och nu omprioriterar jag vad som är viktigast för mig.
Att åka till Alanya och ha roligt, eller ta hand om mig själv i Sverige och skaffa jobb, styra upp livet osv?

Det har hänt mycket inom familjen som gör att jag inte vill åka.
Men om jag inte åker vet jag ju vad som händer mellan mig och Kadir... ett förhållande på distans funkar inte. Det har jag lärt mig den hårda vägen...


Så därför får vi se hur länge jag stannar i Alanya den här gången.
Jag kanske har turen med mig att Kadir äntligen får visum i sommar och följer med mig hem och får se vårat underbara, vackra land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0