"some shoping"

Det jag handlade igår var egentligen totally un-nödigt ("onödigt" stavas HUR på engelska?). Jag skulle egebtligen bara ha "papiljotterna" till festen imorgon i Arboga.




(köpte detta linne enbart för att Kadir älskar linnen med "öppna" ryggar/skuldror. Jag tycker det är rätt så viktigt i ett förhållande att man ibland överaskar med kläder/underkläder som ens partner gillar, det håller igång det romantiska och ****** i förhållandet). Hihi... andra grejer som jag köpt visar jag inte upp här ;)

 
midjeshorts


Mina andra skjortor har helt plötsligt blivit större så jag var tvungen att köpa en i mindre storlek :P


gulligt att ha under en kort kjol eller klänning ;)

Som sagt, inget jättenödvändigt här inte.


Kommentarer
Postat av: Emmy

Tror att onödigt stavas unnecessary :)

2012-05-04 @ 12:33:16
URL: http://emmythornelof.blogg.se/
Postat av: Thess

Merhaba!

Fina grejer som vanligt... Önskar dig en go helg!



Kram Thess & Magnus (See you sooooon :-)) )

2012-05-04 @ 16:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0