SVAR:



Det gör jag.
Och det stämmer det du säger, att de flesta bryr sig inte om de har flickvänner eller inte, så länge de får det de vill.

Mitt ex var mig inte trogen har jag fått reda på nu i efterhand, och det sätter såklart sina spår, och att Kadir jobbar i just Alanya gör det ju inte lättare.

Men om han nu hade något att dölja, varför vill han att jag träffar alla han träffar? Unga som gamla? Varför vill han att jag är där hela sommaren?
Man mår inte bra av att hela tiden fundera på "han kanske gör si eller så"... Jag väljer att tro på honom och att han ringer mig en ggn i timmen gör att tilliten blir högre.

Han ringer när han slutar jobbet, när han kommer hem, ringer precis när han vaknar och ringer oavsett vad han gör.

En gång glömde han t.o.m att stänga av telefonen och hade den i byxfickan och jag lyssnade i nästan 20 minuter när han satt med ett gäng tjejer. Det enda han pratade om var mig.

Så ja, jag litar på honom.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej!! Åh jag var i alanya i april och då jag har läst din blogg sjukt länge så var jag ju tvungen att gå till hasir ;) där träffade jag kadir och det kändes så sjukt att jag visste vem han var men han hade inte en aning om vem jag är, kändes precis som att träffa en riktig kändis haha! Låter löjligt men så är det.. Vi pratade med kadir och sättet han pratade om dig var hur gulligt som helst, du borde verkligen lita på honom för man märker hur mycket han älskar dig :D ska till alanya imorgon och ska stanna där till augusti, ska bo med min pojkvän! :) när mina kompisar kommer ner till alanya så givetvis ska vi komma och äta på hasir! Ska bli kul att träffa dig också :))

2012-05-09 @ 15:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0