Träffade bloggläsare

Godmorgon!
Hoppas alla är lika glada, pigga och soliga (?) som jag! Idag är jag så otroligt glad!

1. Sverige vann Eurovision igår!

2. Jag träffade en bloggläsare i hamnen inatt. Musas flickvän Elisabeth kom igår och vi trodde de ville vara ensamma ett tag hemma, så jag och Kadir tog en promenad och träffade Emelie och hennes vän där. Tog en liten promenad med dem och rätt som det var hoppade en tjej fram.

"Är det du som är Marre?" och så kom det fram att detta var Paulin(a) som kommenterade bloggen för ett tag sen och sa att jag absolut kan lita på Kadir.


Så himla glad jag blev att hon kom fram, oftast får jag ett mail eller kommentar om att "jag såg dig igår men vågade inte gå fram".

Nu ska jag ha frukost.
Tack för mig


Kommentarer
Postat av: Mama

Här hemma är vi också pigga och glada, solen skiner och det är kanonvarmt. Har precis klippt gräsmattan. Gud så kul att tjejen vågade komma fram och prata med dig igår, sånt blir man glad av. Älskar dig, puss

2012-05-27 @ 13:20:05
Postat av: Wilma

Jag skulle bli jättenervös, både över att träffa dig, och över att träffa någon som vet så mycket om mig.....

2012-05-27 @ 14:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0