Jag fattar mig inte på iphones

Godmorgon, eller.. god dag?
Måndag, start på en ny vecka igen.
Och den här veckan ser jag fram emot! Det är så mycket som händer...
Farsan fyller 50, jag ska på Meritors efterfest, sen vin-middag hemma hos Carro! Lite långt fram eftersom den middagen är på Lördag, och festen är på Fredag...
Men pappa fyller nu på Onsdag och det ska bli så spännande!
Eftersom han läser kan jag inte skriva mer än så...
 
Just ja!
Jag tänkte ge mitt missnöje till iphone.. BIG TIME!
Igår upptäckte jag att ALLA mina nummer var borta... vartenda ett! Hur i he*vete kan alla nummer bara försvinna sådär?! Någon skrev till mig på FB att jag måste lägga in skiten på något som heter icloud?!
 
När jag köper en ny telefon ska det absolut inte bli iphone. Orka hålla på att krångla med datorer bara för en jävla telefons skull?!
 
Har ni någon annan telefon, smartphone eller vad nu allt heter?
Vilken skulle ni rekomendera och vilken är lättast?!
 
Tills vidare idag bjuder jag på en bild från mitt första år som jag jobbade i Alanya.. bilden är på Vonkan, mig och mamma.
Första dagen som de var på stranden, tror jag?
Blekfisar ;)
 
Jaaa.. kan hända att jag är lite inoljad...

Kommentarer
Postat av: Jimi

Samsung Galaxy S3

2012-11-26 @ 11:55:49
URL: http://jimij.blogg.se
Postat av: Mama

Blekfisar ja ja. Men det tog vi igen senare

2012-11-26 @ 12:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0