Länkar

God dag från praktiken!

Jag vet att jag har mina upp-och-ner-gångar här i bloggen. Ibland uppdaterar jag som om livet hängde på en skör tråd och bara gick att rädda via bloggen, och ibland går det dagar innan jag uppdaterar.

Försök förstå mig lite.. Jag är hyperstressad ang Kadirs visum, mycket att tänka på. Många saker gör mig sjukt deprimerad och då orkar jag uppdatera.

Men för det mesta är allt bara bra, förutom att han inte är här då!

Kadir skickade en bild på hur de tillverkar bröd där borta. Visserligen vet jag redan om det eftersom jag varit i Bismil i hela 3 veckor :)
(http://maaarre.blogg.se/2011/march/) hoppas att länken funkar annars får ni söka er fram!

Och jag hoppas ni kan fråga mig innan ni använder mina bilder. Såg häromdagen att det var någon tjej som tagit mina bilder utan att fråga.
Och jag vet att mina Istanbul-bilder är fina ;)

Här har ni Kadirs bilder:
(man fäster bröd-degen inne i denna ler-ugn. Skitgott!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0