"U look like a zombie"

Den där stunden på akuten gav inte mycket.
Vad ska man behöva göra för att få hjälp här i världen?!
 
Till svar på akuten fick jag "vi har fullt upp nu så du kommer säkerligen få vänta tills efter kl.5 i eftermiddag. Men vi har jourtid ikväll så då kan du komma in".
 
OCH DETTA ÄR ETT AKUTINTAG?!
I helvete heller...
 
Sköterskan jag träffade ringde upp Vårdcentralen i Nora och fick till svar att JAG hade ringt upp V-centralen och AVBOKAT min tid med dom?!
 
VAD I HELVETE?!
Jag avbokar väl inget när jag ser ut som jag gör och bara vill ha min jävla kortisonsalva?!
 
Så jag tackade för mig och gick därifrån, och ikväll ska jag tillbaka dit.
Så idag jobbar jag inte.
Jippie!
 
Nu har jag just pratat med Kadir en sväng (msn) och han såg mina ögon.
"Shiiiit, u look like a zombie"...
 
MEN TACK!
Vilken bra dag jag har haft.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa, såklart att du bör bli proriterad före de som är akut sjuka, folk med hjärtinfarkt, lungödem, dödende av lunginflammation.. Du bör ju verkligen stå först i kön.

Svar: Skönt att höra att vi är två av den åsikten då ;)
Marre

2012-11-08 @ 21:03:30
Postat av: Anonym

Haha, sjukt synd att du inte fattar att kommentaren ovan är så sarkastisk som den kan bli!! Trögare än trögast måste jag ju säga.. :/

Svar: Det roliga är att inte DU fattar det sarkastiska svaret ;)
Marre

2012-11-16 @ 11:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0