Vilken kväll...

Godmorgon!
Det var en rolig kväll igår kan jag säga! Och inte alls vad man trodde att det skulle bli :)
Det var två band som spelade, varav det sista bandet faktiskt var riktigt bra! Inget skrik-vrål utan detta var mer rock.

Jag fick se det mesta av spelandet eftersom det inte direkt var några i garderoben, och framme vid "dansgolvet" hamnade jag 3 ggr tack vare någon random snubbe som var efter mig i stort sett hela kvällen.

När Carro och jag väl började städa kom han t.o.m efter mig och frågade om en dans till den lugna låten som spelades. Oj oj säger jag bara...
Men vafan! Är det något jag lärt mig i Alanya så är det att göra kunder nöjda och glada (försöka iaf) så det var bara kul.

T.o.m chefen vart uppdragen på golvet en sväng och Satan i gatan så kul det var att se honom rocka loss. Carro vägrade ju först så henne bar de ut på golvet så hon fick skaka rumpa lite också :)

En bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0