efter en hård helg

Hallå.
Söndag, soligt men iskallt ute. Tror vi hade -7 som mest imorse?
Usch.. dags att ställa in bilen i garaget om nätterna.
 
Just nu sitter jag på msn med Kadir, han jobbar ju såklart men har igång camen :)
Om jag inte hörde helt fel så sa han att det är ca 25 grader varmt i Alanya just nu, inte så jättevarmt men varmare än här iallafall. Shit, hade inte mitt visum gått ut för i år så hade jag nog bokat en biljett ner en vecka.
 
Idag händer annars inte så himla mycket här. Storstädar lägenheten (skrubbar även alla små vråer) och har bara tagit en liten paus för Kadir nu då.
Sen får det faktiskt bli pizza! Jag tycker att jag förtjänar det efter denna hårda helg.
 
Så, vad gör ni denna Söndag?
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0