Halloweendräkter!

Hej!
Jag har inte uppdaterat än för jag har målat klart garderoben! Äntligen är den klar!
Helvit men självklart lyser det igenom på sina ställen iallafall, SKIT!
 
Men vet ni vad? Jag tänkte höra mig för lite här med mina söta läsare...
Och nu hoppas jag verkligen att ni svarar!
 
Vilken Halloweendräkt ska jag ha på Lördag? Det är ju storfesten på Stadshotellet och de flesta klär alltid ut sig!
Jag har ingen aning om vilken av dessa 3 jag ska ha.. och jag måste beställa idag!
 
Den svarta vampyrdräkten är ju lite mer Halloween-ig av sig, ni förstår? Jag anser att är det HALLOWEEN så är det ingen ursäkt att klä sig slampigt, Halloween är en tid att hylla de DÖDA, så man ska se otäck ut.
 
Gangster-klänningen är ju bara för snygg!
 
Och Hippie-kläderna skulle passa mig bra eftersom jag är bland de som syns mest på dansgolvet och aldrig står stilla. Dessutom har jag ett par riktigt passande stövlar till den.
 
Svar tack?!
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

3an!

2012-10-30 @ 16:05:06
Postat av: Kadir

Hey min sot filickvan number1 is looks fucking so good want to see u when u wear puss

2012-10-30 @ 20:00:44
Postat av: Marie

Jag läste ditt inlägg om Halloween och blir nästan mörkrädd över hur korkat det är. Du kan väll inte mena att du på allvar inte känner till skillnaden på Halloween och Alla Helgons dag?????? Det senare är en högtid för att hedra de döda. Halloween är ett kommerciellt jippo som du gärna får fira någon annan dag, men absolut inte på Alla Helgons dag.

För 8 år sedan dog min pappa i cancer. Det var en enorm tragedi för mig och hela min familj. Inget blev sig likt efter att det hände. Alla Helgons dag är därför en mycket vacker dag för vår familj, då man hedrar de döda, sätter ljus på deras gravar, mins tillbaka på den person som är så innerligt och obeskrivligt saknad.

Så jag hoppas fan du ska skämmas när du studdsar fram där på lördag i dina töntiga hippi outfits och dracula kläder. Hur hade du själv reagerat om någon kom o ringde på din dörr, utspökad som nån jävla 007 hora när du sitter där hemma och mins tillbaka på en bortgången familjemedlem eller vän?

/Marie

Svar: Jag menar precis det jag skriver, och ber väl om ursäkt att du tog åt dig så hårt.
Men det är ju inte JAG som arrangerat Halloweenfesten på STADSHOTELLET så varför ska jag då skämmas över det?

Och jag vet FORTFARANDE inte när Halloween är, eller Alla Helgons dag. Jag tänker gå ut och fira och ha kul iaf, som den 007 hora jag är ;)
Marre

2012-10-31 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0