Köp och sälj!

God förmiddag.
Dålig uppdatering igår, men ärligt så visste jag inte vad jag skulle skriva om. Jag har en del bilder från Alanya att publicera, men just nu ORKAR jag inte ta tag i det.

Jag var hemma hos Love igår, han bjöd på den absolut godaste fläskfilé-rätten jag ätit på väääääldigt länge! (klart som fan, jag har ju inte ätit det sen innan jag åkte, hehe). Men riktigt gott var det med grädde, soyasås och en massa annat.

Yummie.

Idag har jag gått med i en sån här Köp-och-Sälj-sida på FB, där jag just ny bara har lagt ut 2 väskor. En PUMA och en PRADA som typ aldrig är använda.

Är det någon här som är sugen, kanske?


Kommentarer
Postat av: Tina

Vad kostar dom?

Svar: Pradan går på 120, puma 80 :)
Marre

2012-10-19 @ 08:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0