Mys på MSN

Ååååååh, så glad jag är!
Kadir och jag har haft våran mysstund på MSN nu, och jag sover alltid så mycket bättre när vi har pratat över MSN, än när vi använder Viber och pratar i telefon.
 
Titta så söt han är, och så glad han ser ut!
 
 
Men han var sjukt trött! Han har inte haft någon rast idag då en annan på Hasir har varit ledig hela dagen, så nu väntade han bara på att alla borden skulle betala så han fick åka hem och sova.
 
Nu säger jag godnatt till alla mina söta läsare också!
Puss och hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mama

Visst är han söt den lille Kadir. Hoppas allt var bra med honom fast han inte fått någon rast idag. Hälsa så gott från mig. Puss o Kram

2012-10-23 @ 06:58:58
Postat av: Thess

Ja, han är så söt så, dock tycker jag inte han såg så trött ut faktiskt mest bara glad och det antagligen för att få se dig :-)

Kram kram & hälsa!

2012-10-23 @ 12:44:01
Postat av: Maja

Hei.
Last ned Tango på telefonen :-D genialt :-D nesten som Skype.. Videosamtaler :)

2012-10-23 @ 12:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0