Ghost Rider goes Turkey

God dag!
Åååh, vi stängde så tidigt inatt! 01.20 lämnade vi Hasir och befann oss på ett internetcafé och såg på film.

Jag kollade på Ghost Rider 2, och vet ni en sak?

En del av filmen spelas in här i Turkiet, i Kapadokia! Så häftigt, Kadir pratade om att vi skulle dit och kolla någon gång, men det är rätt långt dit så jag vet inte.

Men nu har mat ju sett lite av Kapadokia iaf!


Och snart ska jag avslöja och visa er vad vi gjorde imorse ;) det blir fina bilder kan jag lova ;)

(någon som känner igen detta från Ghost Rider?)


Kommentarer
Postat av: Sissel

Kapadokya er fantastisk! Var det i 2010 og kjenner veldig godt igjen dette stedet :) filmen skal lastes ned å blir kveldens film når mannen kommer hjem :)

2012-09-25 @ 12:29:48
URL: http://hayatiim.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0