God dag!

Igår var jag ute med våran nya bartender, 2 bloggläsare och 2 underbara norrmän, tog lite drinkar och hade trevligt.

Vi satt länge på Hasir innan utgång. Först gick vi till Los Angeles men majoriteten ville dansa. Jag och bartendern (som jobbade på Los Angeles innan) ville helst stanna men vi hamnade på Havana Club.

Dit går jag aldrig mer! Den sämsta servicen ever, otrevlig personal som gjorde allt för att starta bråk och t.o.m fick en av tjejerna att gråta.

Rekommendation: Gå aldrig till Havana Club.

Men vi hade kul när vi umgicks allihopa iaf.
Bild från Los Angeles:


Kommentarer
Postat av: Alanya Becka

Jag har med varit med om dålig service på Havana club.
Förra året i september gick jag och tre personer dit.
Vi ville mest bara ta en drink och kolla på lite folk.
En bartender mötte oss när vi kommit upp för trappan.
Jag frågade om han hade ett bord för fyra.
Då gapskrattar han mig rätt upp i ansiktet och går ifrån oss..
Snacka om att jag blev irriterad. Vi gick till Bellman istället där de var trevliga och fixade oss ett bra bord utan några som helst konstigheter.

2012-09-01 @ 12:27:01
URL: http://xbecka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0