Im on top

Godmorgon!
Äntligen känner jag mig bra igen! Jag var ju fortfarande bakis igår!
Tänk er vilken karatefylla jag hade! Nästan så man skäms.. Fast iofs kände jag mig inte full förren DET DÄR hände. Det satte liksom allt ur balans under endast 5 minuter men nu är jag på topp igen och mår kanon!

Hasir stängdes 01.30 inatt och vi åkte ner till hamnen, mest för att kolla om vi skulle träffa på några gäster från Hasir.

Nu ska vi käka frukost och sen ska jag pyssla om mina sköldpaddor :) av någon konstig anledning har de blivit mina, inte chefernas.

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Thess

Hej hej!

Vill önska Er en fin fin helg!

Kramar från oss :-))

2012-09-28 @ 12:37:38
Postat av: Mama

Fin du är. Ska hälsa från pappa. Puss o Kram

2012-09-28 @ 18:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0