Klockan är 23.30

...och det fortsätter att välla in folk på Hasir! Ååååh vilken underbar syn :)

Och ikväll har vi såna där kvalitetskunder, och de unga är tyvärr här för fel anledning. Jag sitter med Emily och stirrar äcklat (och svartsjuk?) på tjejer som pockar på uppmärksamhet från Kadir, som bara försöker göra sitt jobb och ge bra service.

Vad är grejen med upptagna och singel-killar? Varför är alltid de upptagna mer intressanta?? Lämna min ifred, bitches!

Men jag vet ju att jag inte har något att oroa mig för :)

Jag som trodde att det skulle bli en tidig kväll då Kadir ville att vi skulle åka till Flash och käka :)
Dit åker vi nog ändå...


Godnatt säger jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0