Konstig känsla...

Godmorgon!

Uj, så konstigt det känns att inte börja dagen på stranden eller vid en pool.
Är redan på Hasir och har ätit frukost.. Känns väl sådär!

Men nu har jag ju bara 3 veckor kvar här nere!
3 VECKOR????!!!!!
Kan ni förstå?!
Mina 5 månader har redan gått... För varje år jag kommer hit går det fortare och fortare.. Så hemskt!

Men om jag ska vara ärlig så längtar jag faktiskt hem. Familj och vänner och ev. jobb som väntar ;)

Slänger in en bild på Jenny och Fredrik när vi käkade här igår:


Kommentarer
Postat av: Mama

Konstig känsla, ja det kan man lugnt påstå. Inte vakna upp och få gå ner och äta frukost och sedan ner till Medelhavet för sol och bad. Och att inte få tillbringa dagen med dig <3

2012-09-20 @ 13:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0