Lämna oss ifred??!!!!!

Fick en kommentar av en "trogen läsare" för några dagar sen, och jag tänkte besvara denna utan att ge ut några namn. (kommentaren ses nedanför).


Ja, denna brud har gett sig fan på att försöka förstöra mellan mig och Kadir.

Jag vet inte vad hon vinner på detta, men hon vägrar ge upp och lämna oss ifred.

I förrgår när jag var på Queens med mina norska vänner dök hon upp igen.

Först kom hon fram till mig och började prata en massa som Kadir och jag redan vet om (en olycka som skett med en gemensam vän mellan dom).
Jag talade om rätt och slätt att "jag har ingenting att säga dig. Lämna mig ifred", men lik förbannat så kunde hon självklart inte bara låta mig och mitt sällskap vara ifred.

Mogen som hon är stog hon och viskade samt pekade åt mitt håll och försöker ge mig det dåliga rykte hon själv har.

Efter ett tag tröttnade jag på henne och ringde Kadir som kom.

Då kom finalen.
Hon talade om för Kadir att JAG var en bitch och var otrogen mot honom och att hon bara tänker på hans bästa.

Han gick fram till henne, skrek åt henne att lämna oss ifred och gör hon inte det så står vi inte för konsekvenserna för vad som kommer ske. Han sa också att om hon så mycket som ens hälsar på oss så får hon problem. Och alla rykten hon har spridit om mig vet de flesta att det inte stämmer, för de vet hur hon själv är ;)

Jag hoppas VERKLIGEN att detta sjönk in denna gång och att vi ska kunna gå i hamnen utan att hon måste komma fram och störa oss med sin närvaro.

Vilken underbar pojkvän jag har.. Han sa att det som hon sa var egentligen riktat mot henne själv och han vet att jag aldrig skulle göra något mot honom.

Sen får hon säga vad hon vill för att försöka förstöra. Kadir lyssnar inte på henne.

Och eftersom jag vet att hon och/eller hennes bekanta läser min blogg så kommer hon inte ge upp efter detta inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Mama

Ja det är konstigt att "somliga" (nämner inget namn) måste dömma andra efter sig själv. Det vore bättre att hon försökte få lite ordning på sitt eget liv kan man tycka. Hon är ju inte speciellt omtyckt i Alanya längre. Men den svenska avundsjukan du vet. Puss, älskar dig.

2012-09-27 @ 14:23:53
Postat av: Anonym

Patetiskt att inte lämna er ensamma!!!

2012-09-27 @ 19:37:40
Postat av: Christina

Cok deli ya :P

2012-09-28 @ 00:37:12
URL: http://www.christinaamundsen.wordpress.com
Postat av: Sandra i Dalarna

Men varför kan folk och fä inte låta andra vara ifred? Är deras liv så tråkiga att dom måste lägga sig i andras liv?!

2012-09-29 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0