Mys på stranden

Godmorgon!
Idag har jag bestämt mig för att pressa på stranden. Så just nu väntar jag bara på att vi ska äta frukost sen blir det la brunovic :)

Inatt slutade vi sjukt tidigt, igår måste ha varit den sämsta businessdagen på hela säsongen!

Så när vi slutade gick Kadir och jag ber på stranden och mös. Efter ett tag kom Anna och Rico och gjorde oss sällskap en stund.

Mysigt värre!
Men kallt är det på kvällarna alltså! Jag satt i shorts och sweatshirt, det är ju ett måste! Så iskallt...


Kommentarer
Postat av: Mama

Vilket fint par ni är :) Jag vill också ligga på stranden och steka, men får nöja mig med att plocka in alla sommar möbler från trädgården :( Inget roligt...Puss älskar dig

2012-09-30 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0