Perfekta sällskapsdjuret

Hallå :)
Igår var jag så sjukt deppad att jag inte kände för att vara på Hasir.
Och så hade jag huvudvärk också :(

Så jag låg hemma och halvsov/såg på Pulp Fiction och Robin Hood, och rätt som det var hördes ett sjujäkla jamande i trappuppgången och självklart var jag ute på 2 röda.

Mot mig kom en ynklig lite kisse, inte alls rädd, rätt mot mig och ville upp i min famn. Och vem är jag att säga NEJ liksom? ;)

Vid 22-tiden kom Kadir hem en sväng och kollade hur jag mådde.

"vart kommer den där ifrån?"
"vet inte, jag hittade honom i trappuppgången. Det dödar nog ingen om han är här och får lite mat".

Och bara sådär så hade Kadir köpt kattmat!
Han stannade bara i 10 minuter sen hade jag och rödtotten en helkväll.

Den kissen vart så bortskämd! Mat, rent vatten, (fixade även en kattlåda som användes) och en massa bus och gos vart det!

Till slut slocknade han i mitt knä medan jag kollade klart på Pulp Fiction.
När Kadir kom hem vaknade missen till liv och ville ut.

Ett perfekt sällskap tills Kadir kom hem.

Självklart tog jag ingen bild!
Tankspridd som jag är...

Och bara för att jag ska ha en bild så slänger jag ut en (enligt mig) hysteriskt rolig bild från mammas hotell, där gojjan Berdus har upptäckt att han står på kattens meny:


Kommentarer
Postat av: Mama

Snart är du hemma igen, hoppas att du mår bättre idag iaf. Älskar dig, Puss

2012-09-20 @ 13:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0