Stress

Hallå!
Idag har vart fullt upp!
Först en sväng på stranden, sen upp på hotellet för att packa det mesta (inte jag, det är semesterfirarna som åker hem imorgon kväll), men jag har ju en del på rummet också.

Och fram till nu har vi suttit med Kadirs inbjudan till Sverige!! :) nu hoppas jag att alla mina söta läsare hållen tummen för att han kommer! En massa jäkla papper har vi fyllt i och såklart kom en massa vänner till honom och skulle lägga sig i så det tog ju dubbel så lång tid! Ååååh så trött jag blir!

Och nu ska vi göra oss iordning för middagen på Hasir kl.8...

Så stressigt!

Puss


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ska Kadir flytta till Sverige?

2012-09-17 @ 17:30:25
URL: http://xbecka.blogg.se
Postat av: Thess

Håller alla fingrar och tår för att det går bra naturligtvis. Kan vi hjälpa till på nått vis så hör av dig.

Kram kram!!

2012-09-18 @ 16:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0