The dead zone?

God dag!
Har legat på stranden tills nu, typ.
Oooh vad jag skäms för inlägget jag skrev inatt! Varför fick jag för mig att dela med mig av detta liksom?!

Idag var sista dagen jag kan sola, på en vecka, så jag har njutit! Vad ska jag nu göra? Hehe...

Nu väntar jag på att Kadir ska komma och hämta mig!

På tal om.. Vet ni vad vi gjorde imorse?
Ställde larmet på 8 och åkte upp i bergen! Långt ovanför Teras t.o.m!

Det var skitläskig att se vad som fanns där uppe, tänk er en blandning av "Pestens Tid", "The Hills Has Eyes" på någon vi-gillar-inte-främlingar-ranch.

Vi åkte förbi en restaurang där de t.o.m hade skyltdockor sittandes! Kändes precis som filmen "I am legend"... Tänk er bara!

Jag har film på detta med, men tills jag får tid till att fixa det får ni se bilder:


Kommentarer
Postat av: Christina

Det høres freaky ut! Håper vi får se flere bilder derifra :)

2012-09-16 @ 16:18:23
URL: http://Www.christinaamundsen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0