Helgens kryssning

God dag!
Tänkte uppdatera lite vad som hände på kryssningen i helgen.
Och jag ljuger inte när jag säger att kryssningarna blir bara bättre och bättre för varje gång vi åker! Detta är väl 4:e eller 5:e gången jag är iväg nu?! Nu var vi 7 pers som åkte och firade Tom på Viking Line!
 
Och nu gör jag nog er lite fundersamma, men under denna kryssning har jag faktiskt funderat på om jag ska till Alanya något mer eller inte. Det hände så otroligt mycket att jag varken vet ut eller in...
 
Men!
Vi kör väl lite bilder iallafall!
 
På bussen:
Tom och vackra Marre och en skymt av Love :P
 
 
Påfyllning
 
 
Det är stiligt folk som spolas upp på Viking Line emellanåt!
Vi samlades i puben innan vi gick till hytterna, enbart för att Tom ville ta sin första drink/öl med oss alla innan vi (med stor sannorlikhet) tappade bort varandra.
 
Inte den bästa bilden kanske, men hellre det än bra!
-ingen kommentar-
 
Egobild.
 
Tom blev grattad på golvet tillsammans med ett gäng annat pack :)
Sen träffade vi diverse människor och jag kan nog säga att jag inte ens har spenderat 100kr på denna kryssning. Allt var gratis och de underbaraste människorna har vi träffat. Detaljer går tyvärr inte... Det jag kan säga är att det enda jag önskade var att kryssningen aldrig skulle ta slut.
Och inga namn nämns...
:)
 
Mer bilder än så här lägger jag inte ut. Kan bli väldigt mycket fördomar och väldigt många kommer nog skapa rykten som inte stämmer. Så hoppas detta röcker för er, kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du känner en del band va? Kan man be dig kontakta band för spelningar?????

2013-04-10 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0