"När ska du till Alanya?"

Jag fick en fråga här för några dagar sen. "När ska du till Alanya?".

I år vet jag inte hur det kommer bli faktiskt. Jag och pappa ska till Skottland och vi vet inte riktigt när, men inte i början av Maj iaf ;) blir väl i mitten, framåt slutet kanske.

Så helt ärligt vet jag inte när eller ens OM jag ska åka.

Så om ni ursäktar mig så ska jag fortsätta sola i det underbara vårvädret, och garva åt bilden på mig och pappa från igår :) vi var på bio och såg G.I JOE, i 3D. Grymt bra film :)


Kommentarer
Postat av: anna

Hej, har säkert missat det totalt om du skrivit det, men så du och din pojkvän i turkiet är inte tillsammans längre?

2013-04-03 @ 18:00:25
Postat av: Anonym

Längtar du inte efter kadir? :)

2013-04-03 @ 20:01:20
Postat av: Anonym

Om ni inte har gjort slut så kan du väl åka när du kom hem från Skottland?

2013-04-04 @ 09:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0