The horror

Godmorgon...!
Eller god dag :)
Det är med avsky, hat och ren skär skräck som jag är i Nora idag.
Jag hade lovat mig själv att stänga mig inne och inte visa mig utanför dörren alls idag.

Varför?
För Cirkus Wiktoria är i stan.
Cirkus innebär clowner.
Clowner innebär fejkade ansikten.
Fejkade ansikten innebär att vilket psyke som helst kan dölja sig bakom fasaden.
I don't do clowns.

Jag ljuger inte när jag säger att tårarna nästan rann när jag satte mig på cykeln.. Och det var inte pga att man får ont i röven av att cykla.

Jag vill verkligen inte vara i stan idag.. Ser jag en, EN endaste clown så lägger jag in mig på närmaste anstalt.

Så fort jag är klar med dagens möte ska jag cykla JÄVLIGT fort hem.

Tack och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0